tirsdag 18. august 2009

Ikke til å tro

Jeg har heklet! Det er faktisk ikke til å tro, men jeg ble påvirket av en venninne som var innom en dag i sommer. Vi satt ute i sola og hun tok fram et nydelig hekletøy som skulle bli en hvit genser. Jeg ble så inspirert at jeg endevendte potensielle kurver med garn og pinner - som stort sett hadde noe med strikking å gjøre - på jakt etter garn og heklepinne. Til slutt fant jeg noen garnrester og en heklepinne størrelse fem.

Resultatet ble ... en polkagrispresskannevarmer!

6 kommentarer:

  1. Og jeg er KJEMPEIMPONERT!! :-) Men jeg husker jo at du strikket mye da du tok skolebuss, så du har det i det Mettemor!! :-)

    SvarSlett
  2. Fantastisk! Jeg har aldri heklet så mye som en hekkel, men jeg blir alltid imponert over folk som kan lage fine ting. Gratulerer!

    SvarSlett
  3. *Bøyer meg i støvet*

    Imponerende!

    SvarSlett
  4. Jeg må også si meg imponert! Har forresten inntrykk av at hekling er i ferd med å bli moderne igjen. Kanskje på tide å finne fram heklenålen igjen...

    SvarSlett
  5. Wow! God idé. Jeg orker ikke store strikke- og hekleprosjekter.

    SvarSlett
  6. Ho, ho. Det var virkelig ikke veldig avansert! Men tusen takk til imponerte lesere over polkagrisheklingen min. :-) En fin heklevest eller en lett, hvit, heklet sommergenser hadde vært veldig morsomt å få til. Men det blir nok en annen gang, om ikke i et annet liv, så i en annen livsfase.

    SvarSlett

Det er sååå kjekt å få tilbakemelding på innlegget mitt. :-D