mandag 27. juni 2011

Gi meg K

Jeg er en kulturfantast.

Raskt er jeg blitt en K-tilhenger.



Aftenposten K er Aftenpostens nysatsing på kulturfeltet.

Bare hør hva det nye nummeret byr på:
- Olaug Nilsen som skriver om suksessen Få meg på, for faen! (Og hun kan å skrive den dama, der)
- Intervju med Kate Morton med vinklingen gotikk i litteraturen, før og nå
- Om Shaun Tan, en australsk billedkunstner og illustratør. Jeg blir helt bergtatt av gjengivelsene av bildene hans
- Anmeldelse av 1Q84
- En artikkel om fiolinisten Charlie Siem - klassisk og kul

Dette var dagens reklame, uten en eneste krone i vederlag.

5 kommentarer:

  1. Dette skal jeg jammen meg raske med meg på butikken i morgen!!

    SvarSlett
  2. Jeg leste det forrige nummeret, men ble ikke overbevist. Derimot ble jeg litt nysgjerrig når du ramser opp dette innholdet, så kanskje jeg gir det en sjangse til.

    SvarSlett
  3. Jeg har lest det første nummeret av K, og det ga mersmak! Jeg liker blar/aviser som ikke BARE er kjendisspekka og sensasjonsprega, men som gir litt innhold også :)

    SvarSlett
  4. På grunn av din anbefaling så MÅTTE jeg bare kjøpe dette jeg også :-)

    SvarSlett
  5. Hmm...nå har jeg lest om dette flere steder og må nok kjøpe det inn. Takk for tips.

    SvarSlett

Det er sååå kjekt å få tilbakemelding på innlegget mitt. :-D